Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2017, 02:13   #51
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CarlaBosman Bekijk bericht
Ik heb een Lubach-momentje: Theo gaat hier in dialoog met zichzelf!

Theo, ik ben het niet met je oneens, maar je zendingsdrang werkt soms op de lachspieren. Zoals toen je in een topic van een jaar oud over motorhelmen reageerde. Maar je bedoelt het goed, en dat waardeer ik
Een beetje zendingsdrang met goede bedoelingen is nooit weg. Jij bedoelt het ook goed, en je helpt hier veel mensen met je handige tips.

Over micro pigmentation: Als een man met een oplettende vrouw uitgaat, is ze er denk ik na een paar afspraakjes wel achter, dat de getatoeeerde stoppeltjes niet echt zijn. En zo niet, dan kun je krampachtige en stress-veroorzakende situaties krijgen. Dan zegt hij bijvoorbeeld: "Ik spreek altijd liever 's avonds af met je, dan overdag. Nee, laten we maar niet naar dat café gaan (waar het zo licht is). Ik zit liever niet op die bank (onder die felle lamp). Nee, ik heb liever niet, dat je over mijn hoofd strijkt." Enzovoort. En uiteindelijk wordt ze heel nieuwsgierig, en merkt ze het toch.

En collega's zijn er na een tijdje vermoedelijk ook wel achter, dat iemand stippeltjes op zijn hoofd heeft laten tattoeeren. Ook om dergelijke redenen lijkt het me beter, om je haar kort of kaal te scheren, eventueel gedeeltelijk. Goede kappers kunnen daarin adviseren.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 9 maart 2017 om 03:08
theo sluis is offline   Met citaat reageren