Discussie: Shedding
Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2005, 23:41   #68
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petro
Echter ik vind het soms wat te gemakkelijk. Ik word wél onaantrekkelijker door mijn kaalheid! Dat is gewoon zo, dat heeft niks met mijn eigen perceptie te maken. Wil ik mijn vrijgezellenstatus nog een keer kwijt raken dan kan ik dit gewoon absoluut niet gebruiken!
Ik wil niet iedere thread bevuilen met discussies over de invloed van AGA op je aantrekkelijkheid, maar ik zeg het nog één keer: AGA heeft GEEN invloed op je aantrekkelijkheid! Je kunt het je in je hoofd halen en je kunt het denken, maar het is gewoon niet zo. Denk je nou echt dat vrouwen (of mannen, weet niet waar je op valt) selecteren op de dikte van de haarbos??? NEEN! Het is waar, je gaat er anders uitzien als je kaal bent, maar het is ANDERS en niet LELIJKER. Als je het jezelf in je hoofd haalt dat je lelijker bent zonder haar straal je dat natuurlijk ook uit en dan gaat het meteen mis. Dus doe dat nou niet, praat jezelf niet in de put en besef dat het voor je succes in de liefde geen fuck uitmaakt hoeveel haar je op je hoofd hebt groeien. Echt niet.

Maar voeg nou maar minox 5% toe aan je regimen en slik gewoon lekker iedere dag je fina, en je zult zien dat je over een jaar nog met minstens zoveel haar rondloopt als nu
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren