Los bericht bekijken
Oud 9 september 2005, 14:12   #8
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Rez, ik herken veel van mijn persoonlijke visie in die van jou . Ik heb wel eens gezegd: ga op een mooie zomerdag eens in een drukke winkelstraat ergens staan of zitten en kijk naar de mensen die voorbij lopen. In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd, zie je dan juist een enorme verscheidenheid aan mensen. Het lijkt wel alsof het maatschappelijk streven naar een ideaalbeeld wel wordt geroepen van de hoogste torens, maar dat dit in de praktijk niet echt aan de orde lijkt te zijn. Maar in ieder geval, kijk dan vooral ook naar de mannelijke medemens en zie hoeveel mannen (en vooral ook jonge) kalend zijn, al dan niet in een vergevorderd stadium.

Ook ik ben er pas echt op gaan letten toen ik mij bewust was van mijn eigen situatie. Daarvoor zag ik het niet eens! Het was totaal geen issue. Uiteraard zijn er situaties uit de praktijk waarbij mensen wel degelijk een nare ervaring hebben in relatie tot hun omgeving vanwege hun haaruitval, maar die gevallen zijn zeldzaam, of in ieder geval niet generaliseerbaar.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren