Los bericht bekijken
Oud 9 september 2005, 15:32   #10
Rez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2005
Berichten: 6
Eerlijk is eerlijk, ik ben nu wel een beetje op zoek naar natuurlijke middeltjes wat het enigzins tegen zou moeten gaan, het is bij mij momenteel nog niet in een stadium dat ik me echt zorgen zou moeten maken maar inderdaad, mocht het zover komen dan geef ik het niet zonder slag of stoot op.
Maar uiteindelijk is het allemaal uitstel als ik het goed begrijp aangezien er nog steeds geen perfect middel tegen is, medicijnen kosten handen met geld, geld wat je zou kunnen besteden aan leuke dingen, daarbij komt dat als je eenmaal aan de medicijnen begint je naar mijn idee in een constante cirkel terecht komt en je blijft peinzen of het nou wel werkt of nou niet en uiteindelijk toch in een positie blijft zitten waar je vaker dan nodig aan je haren denkt.

Ik beweeg veel, rook niet, drink niet en drink al lange tijd groene thee (geloof het of niet maar ik vind het nog lekker ook) en hiermee wil ik het doen, mocht ondanks deze dingen mijn haar toch uitvallen dan wil ik het daarbij laten en verder gaan met mn leven, ik zal dr wel even van balen aangezien ik ook maar een mens ben en ook mijn tere geest vervuild is door dagelijks confronterende televisie schoonheden

MAAR, om maar even met de titel van een albekend nr mijn stelling te bekrachtigen, I will survive

En mocht ik toch breken dan blijf ik hier gewoon wat langer rondhangen
Rez is offline   Met citaat reageren