Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2009, 19:24   #30
lotgenootje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 2
Hoi Rainbow,

Ik heb gister tijdens de intake ook besproken dat ik bang was voor een evt. terugval (wanneer ik uiteindelijk van de tik af zou zijn) .
Zij hebben bij mij aangegeven dat de laatste sessies daar ook erg op gericht zijn. Ik kan me nu nog moeilijk voorstellen dat ik straks helemaal trekvrij zal zijn... het lijkt nu iets wat gewoon bij mij hoort.
En als ik straks weer een gezonde bos haar heb, wil ik dat graag zou houden. En dan niet denken van "ach, dat ene haartje maakt nu niet uit want dat zie je toch niet".
Met de therapie denk ik dat ik een stok achter de deur heb. Uiteindelijk ben ik toch degene die het zal moeten doen. Maar met goede moed en de opdrachten die ik ga krijgen, ga ik ervan uit dat het zeker gaat lukken!
Zie het nu als een uitdaging met een mooi doel voor ogen!!!

Goed van je dat je al zolang trekvrij bent!!! En als je nu ook al resultaten ziet wordt je dubbel en dwars beloond voor alle moeite en inspanningen die je hebt gedaan. Ik hoop dat ik dat ook over een tijdje kan zeggen!

Veel succes over 2 weken! Ik hoop dat je het zo goed vol blijft houden, maar dat zal zeker lukken!!!!
Laat je het nog weten hoe je 2e sessie is gegaan? Ben nl. wel erg benieuwd.

Liefs Lotgenootje.
lotgenootje is offline   Met citaat reageren