Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2020, 12:07   #5
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twerk Bekijk bericht
Hi, Ik heb recentelijk na uitvoerig ht veld onderzoek gekozen voor een behandeling bij https://eclinic.nl/ in Laren

Er wordt gebruik gemaakt van de haar besparende dhi methode. Ik ben nu in week 4 en ben zeer blij met mijn keuze voor ht en specifiek de betrokkenheid van de behandelaars bij eclinic en het tussentijds resultaat. Nog geen last gehad van shockloss en de haren zijn inmiddels circa 1 cm lang. De verdeling en dekking van het haar is zeer goed omdat de dhi transplantatie pen effectief de richting en diepte kan worden bepaald. Ik ervaarde de behandeling als aangenaam omdat er voortdurend werd gevraagd en getest of de verdoving goed werkt.
Voordeel van deze methode is dat je niet helemaal kaal hoeft, wat goed uitkomt aangezien alleen mijn brug (gebied tussen voorhoofd, achterhoofd) helemaal kaal was.

Ik zou zeker aanbevelen contact op te nemen met rozemarijn (behandelend arts) om de mogelijkheden te bespreken.
Leuk dat de arts vriendelijk en betrokken is, maar uiteindelijk gaat het om het resultaat, ik hoop en ga er vanuit dat dat goed zal zijn, maar na vier weken kan je daar nog weinig over zeggen.

Ik sluit me aan bij FKCZ, vooral over Feriduni en Bisanga heb ik wel goede verhalen gelezen. Ik zou in elk geval meerdere consults doen. Succes!
Henk is offline   Met citaat reageren