Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2020, 05:11   #7
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twerk Bekijk bericht
Hi, Ik heb recentelijk na uitvoerig ht veld onderzoek gekozen voor een behandeling bij https://eclinic.nl/ in Laren

Er wordt gebruik gemaakt van de haar besparende dhi methode. Ik ben nu in week 4 en ben zeer blij met mijn keuze voor ht en specifiek de betrokkenheid van de behandelaars bij eclinic en het tussentijds resultaat. Nog geen last gehad van shockloss en de haren zijn inmiddels circa 1 cm lang. De verdeling en dekking van het haar is zeer goed omdat de dhi transplantatie pen effectief de richting en diepte kan worden bepaald. Ik ervaarde de behandeling als aangenaam omdat er voortdurend werd gevraagd en getest of de verdoving goed werkt.
Voordeel van deze methode is dat je niet helemaal kaal hoeft, wat goed uitkomt aangezien alleen mijn brug (gebied tussen voorhoofd, achterhoofd) helemaal kaal was.

Ik zou zeker aanbevelen contact op te nemen met rozemarijn (behandelend arts) om de mogelijkheden te bespreken.

1 bericht.

Als je op een gokkantoor geld in moest zetten op de vraag of dit account belang heeft bij Eclinic in Laren ( nog nooit van gehoord ) wat zouden dan de odds zijn dat dit ook daadwerkelijk zo is? Ik denk 1,01 $

Wil hiermee niet zeggen dat deze kliniek perse slecht is maar dit gaat om een onbeperkt budget...
FKCZ is offline   Met citaat reageren