Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2015, 16:04   #2
Aliciatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2014
Berichten: 28
Geslacht:
Inmiddels heb ik nog geen duidelijkheid..

Een aardige telefoniste van de kliniek kon mij vertellen dat ze patiënten juist doorverwijzen naar mijn ziekenhuis als er meer onderzoek gedaan moet worden naar de oorzaak van de haaruitval.

Ik zou er later over teruggebeld worden, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd, dus ik ga er maar weer achteraan.

Ik vind het nog steeds raar. In mijn ziekenhuis hebben ze qua onderzoek nog helemaal niet alles gedaan en ik ben maar 2 keer gezien door ze, de rest waren allemaal telefonische consulten.. lekker handig voor een dermatoloog?!. Nu word ik doorverwezen naar een commerciële kliniek voor haartransplantaties(?!) omdat diegene meer verstand zou hebben van haaruitval(?!).

Uiteraard heeft de professor van het ziekenhuis ook weer bepaalde bindingen met die kliniek (zakelijke belangen?).

Ja, ik kan het natuurlijk gewoon proberen en naar een consult gaan. Maar als ze daar dan geen echt onderzoek gaan doen, en alleen maar over haartransplantaties gaan praten, dan dien ik een dikke vette klacht bij het academisch ziekenhuis over hun wijze van omgaan met patiënten en mogen ze ook mijn treinkaartje terugbetalen.
Aliciatje is offline   Met citaat reageren