Discussie: Succesverhalen!
Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2009, 10:29   #451
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
wat!? Hanna.. ben jij dat op die foto?, ik had een heel ander persoon voorgesteld..
Hahaha! dat wil je niet weten..
als jij dat echt bent, dan plaats ik ook mijn foto en daag iedereen uit om zijn of haar foto te plaatsen!
Ik had altijd gedacht dat een profielfoto iets over jezelf zegt, maar als ik zie dat veel mannelijke leden een foto van een (jonge) vrouw plaatsen.....tja, wat zou dat over hun zeggen?
Als je een foto plaatst van iemand met veel haar dan zou het je ideaal kunnen zijn, als ik een foto van mezelf zou plaatsen zouden jullie me wegjagen want voor het oog ziet m'n haar er prima uit. Maar dat heb ik wel geleerd de laatste jaren, niemand (behalve jullie nu) weet echter dat ik het kort draag omdat het (met name bovenop) al een jaar of vier niet of nauwelijks meer langer wordt dan een paar centimeter. Het breekt af, groeit niet en/of de haren verlaten voortijdig het haarzakje. Zal wel een combinatie ván zijn want ik verf m'n haar (ik weet het: slecht! ) en heb wel uitgroei. En met touperen camoufleer ik de echt korte haartjes op de kruinen met de wat langere haren. Maar vraag niet hoeveel tijd dat van m'n leven kost .

Anyway......ik dwaal af......maar een profielfoto roept meestal meer vragen op dan hij beantwoort denk ik
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)

Laatst gewijzigd door Lokje64; 22 oktober 2009 om 10:31
Lokje64 is offline   Met citaat reageren