Discussie: Welke kliniek
Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2021, 17:11   #9
Sjonie
Kaal of Kammen
 
Geregistreerd: 12 oktober 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 23
Geslacht:
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
De kliniek lijkt gloednieuw, het team dat op de website staat lijkt uit twee mensen te bestaan. Die kan je linkedin-nen. De één (de arts) heeft ervaring bij HSI (een discutabele kliniek zullen we maar zeggen), de ander wat part-time ervaring bij Beauclinic en de Kroon(?) en was daarvoor tandartsassistente.

Kortom, iedereen moet ergens beginnen maar het is nogal een beperkt track-record. Daarbij opgeteld het gebrek aan reviews en ik kan me voorstellen dat ze in de start-up fase mensen met lage prijzen proberen te lokken. Voor hetzelfde geld doen ze geweldige HT's hoor, maar het lijkt me in dit stadium niet per se een kliniek voor iemand die zegt dat de prijs niet het belangrijkste is en dat je geen gokje wil wagen.
Toen ik er was waren ze met behandelingen bezig en heb meerdere dames zien rondlopen dus misschien is hun website niet actueel. Ik maak nu een spreadsheet van de mogelijkheden prijzen enz voor mij zelf. Ik was nog bij 2 andere klinieken voor intake. Ik heb 2500 grafts nodig volgens omorfy.nl wat overeenkomt met de eerste 2 klinieken zeiden die ik bezocht had dus ze zeggen allemaal hetzelfde. Wel had ik het beste gevoel bij de arts van Omorfy omdat zij echt de tijd nam om met mij te spreken. Ik ben ook op intake geweest bij HSI wat er ook prima verzorgt uitzag. Ik lees nu ook over Turkse klinieken op dit forum dus ik ben nog niet klaar met informatie verzamelen. Het gaat mij dus niet om het geld in eerste instantie maar het beste resultaat.
Sjonie is offline   Met citaat reageren