Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2017, 15:36   #18
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Even vraagje, hoeveel % zou het schelen als ik finasteride er zou gebruiken in combinatie met minoxidil? Ik gebruik nu gewoon minoxidil. Maar minoxidil verminderd geen dht, hoe kan het ervoor zorgen dat de haartjes terug groeien? Ik denk dat ik emoe olie erbij ga gebruiken, bekend als dht blokker.



Dr. Michael Holick, MD, Ph.D. een studie aan de Boston University School of Medicine, die geschoren muizen keek haargroei uitgevoerd. De dubbelblinde studie topisch toegepast de olie muizen geschoren, en gebruik maÇîsolie als controle. Dr Holick vond dat waar de emu olie werd toegepast, DNA-synthese (groei van activiteiten) steeg met maar liefst twintig procent. Hij vond ook dat de slapende haarfollikels was ‘s ochtends wakker en begon groeiend haar. ” Het lijkt erop dat in de EMU olie was verantwoordelijk voor het stimuleren van de haarzakjes op deze muizen.

Wat voor soort van Emu Oil moet je kopen

Niet alle oliǮn zijn hetzelfde. U wilt de meest krachtige en effectieve olie te kopen. Dit betekent dat de olie kunnen worden verwerkt, of anders kan het product vrijwel nutteloos. Hier zijn enkele tips die u in gedachten moet houden wanneer u overweegt welke emoe olie je moet kopen:

– Zorg ervoor dat u de olie die niet is verontreinigd door hormonen, bloed of emu vlees te kopen. U kunt dit doen door de aankoop van een bedrijf dat ervoor zorgt dat de vogel goed is behandeld

-. Een van de belangrijkste dingen over emoe olie is dat volledig is opgebouwd uit transvetzuren. Als de olie onjuist is uitgevoerd (onder hoge warmte), wordt de transvetzuren niet geproduceerd

-. Oplosmiddelen, degummers, natriumhydroxiden, mag niet worden gebruikt bij het verwerken van de olie. Topkwaliteit oliǮn zal niet zijn verfijnd met deze omdat ze andere belangrijke stoffen kan verwijderen

-. Geen conserveringsmiddelen worden toegevoegd. Zoals eerder vermeld emu olie is een antibacterial- zo conserveringsmiddelen niet nodig zou moeten zijn. Bio auteur:


Bron: http://weetjes-en-advies.nl/?p=38744

Laatst gewijzigd door SuperSaiyanIII; 6 januari 2017 om 15:40
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren