Los bericht bekijken
Oud 2 september 2020, 22:21   #97
SamuelJ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Ik heb een behandeling ondergaan bij Hsci en eerlijk gezegd was ik wel geschrokken door de negatieve verhalen op dit forum, maar ook andere plekken.

Mijn ervaring met de kliniek tot nu toe was prima en het zou toch onmogelijk dat iemand die een oplichter is zonder problemen jaren lang een praktijk kan runnen. Zodoende ben ik zelf op onderzoek gegaan om te kijken wat er nu waar is van de stelling dat dr. Gho een oplichter is.

Kort samengevat denk ik dat het best kan zijn dat mensen geen gewenst resultaat behaald hebben met hsci of misschien waren de verwachtingen te hoog gespannen, maar verder denk ik niet dat je dr. Gho een oplichter kan noemen.

Eigenlijk wordt het hele verhaal prima uiteen gezet in de uitspraak van de reclame code commissie:
https://www.reclamecode.nl/uitsprake...0-00353/34179/

In deze uitspraak blijkt dat op basis van publicaties en feedback van een aantal experts die de methode in praktijk hebben beoordeeld dat de claims van Hsci wel degelijk gemaakt kunnen worden.

Is er een kans dat het niet werkt bij jou? Vast wel, maar het lijkt er wel op dat het in het algemeen wel werkt. Dat wil zeggen: de claim dat haren worden vermeerderd klopt. Haren groeien weer terug in het donor gebied.

Wat wel zou kunnen is dat in praktijk de techniek tegen valt omdat de haren niet lang overleven bijvoorbeeld, maar daar kon ik niks over vinden.
SamuelJ is offline   Met citaat reageren