Discussie: Haaruitval
Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2019, 21:59   #6
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Hoi Fdd, hoe is het?
Hoe gaat het nu met de uitval? En ben je er al uit of je de minoxidil wilt gaan gebruiken?
En wat goed dat je biotine bent gaan slikken! Welke slik je en hoeveel mg?
Het kan sowieoso geen kwaad, dus het is de moeite waard.
Het kan overigens wel even duren voor je er wat van merkt, dus blijf het wel lang genoeg slikken he?

Second opinion snap ik wel, want je moet echt een goede dermatoloog treffen die er tijd en energie in durft te steken en die je niet meteen maar naar huis stuurt.
Zelf denk ik dat als ze dat doen, dat ze er gewoon te weinig van af weten. Het is ook heel ongrijpbaar. Want hoe kan het bijvoorbeeld dat ik zowel alopecia andragenetica als areata én diffusa heb? Dat vindt mijn dermatoloog ook bijzonder, maar hij laat mij niet zomaar gaan. Hij steekt er tijd en energie in en wil het onderste uit de kan halen. Hij heeft wel aan gegeven dat hij het niet kan genezen, maar hij kan mij wel helpen en ondersteunen door dus een machtiging voor een haarwerk uit te schrijven, maar ook door mij in de gaten te houden. Vanwege de areata plek.

Ik heb het dus echt getroffen, daar ben ik mij bewust van, want menig dermatoloog stuur je gewoon naar huis.
mexicang is offline   Met citaat reageren