Los bericht bekijken
Oud 19 september 2014, 16:58   #9
Karentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Locatie: Wilrijk, Antwerpen
Berichten: 78
@ Helmgirlie: ik moet eerlijk zeggen dat dat inderdaad wel kan helpen... Ik beet vroger altijd op mijn nagels. Ik heb een tijdje en aan mijn nagels gebeten en aan mijn haar getrokken en op een bepaald moment ben ik kunnen stoppen met het nagelbijten. Natuurlijk was ik toen liever gestopt met het haartrekken maar ja Maar als ik nu aan mijn nagel prul dan vind ik het wel een vies idee om ze af te bijten...
Ondertussen heb ik me sinds mijn berichtjes hier kunnen herpakken en gaan we er weer volledig voor. Ik heb nu vooral ontdekt dat ik niet sterk genoeg ben om continue te voelen en scannen, zonder de onperfecte haren eruit te trekken... Niet voelen of scannen is dus de boodschap Ik wou dat het een gemakkelijkere was maar ja hier moeten we het nu eenmaal mee doen hé!

@ bolleke: we gaan zeker eens afspreken! Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat het me ergens wel schrik aanjaagt, om hierover met iemand te praten die ook ttm heeft... ik weet niet waarom? Dus sorry als ik hier niet direct op spring, maar met een beetje tijd overwin ik dat wel!
Karentje is offline   Met citaat reageren