Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2018, 08:10   #102
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi Mecixan,
Ik ben zo blij voor je dat de haaruitval zo veel minder is bij je! Merk je ook al dat je nieuwe haargroei krijgt?
Mijn haaruitval is nu zo erg dat de hele wasbak vol ligt na het kammen. Moet het helaas 2x per week kammen na het douchen want ik heb krullen dus mn haar is 1 grote klittenbaal. Heb nu allemaal kale plekjes, die bijna niet meer te bedekken zijn met langer haar.
Als het goed is kan ik vrijdag mijn haarwerk ophalen, die ze toen al voor de zekerheid hadden gereserveerd. Ik vind het heel erg spannend en ben bang dat het er onnatuurlijk uitziet als ik het op heb en dat ik de krullen ervan niet mooi kan houden en het gaat pluizen. Maar het is het 1 of het ander. Of dun haar met ern doorschijnende hoofdhuid wat ik alleen nog in een knot kan doen, of een haarwerk wat ik los draag. Het zal een hoop gedoe zijn elke ochtend met opzetten. Aangezien ik geen partner meer heb kan niemand ne daar mee helpen, mn zoontjes zijn nog te klein...
En als ik zondag op vakantie ga, hou ik hem dan zo lang op? In het vliegtuig?
Pff lastig hoor...
Heb mn haar 2 weken geleden laten verven (geen spoeling) en heb nu alweer 1,5 cm grijze uitgroei. Het groeit dus wel hard maar valt nog harder uit.

Laatst gewijzigd door Marianne1; 14 oktober 2018 om 08:13
Marianne1 is offline   Met citaat reageren