Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2012, 07:49   #1
koekje1eten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 2
Voorstellen & vraag gebruik Fina/minoxi

Ten eerste wil ik dit forum bedanken voor alle wijsheid die hier te lezen is!!

Ik ben 18 (bijna 19) jaar, en heb sinds een jaar last van AA. In het begin dacht ik ach wat kan mij het schelen, maar nu het ook echt zichtbaar is vind ik het heel jammer. Nu is het de laatste 3/4 maanden heel duidelijk geworden; ik heb dikke inhammen met lijn die van inham naar inham gaat aan de voorzijde van mijn hoofd.
Nu had ik het wel verwacht kaal te worden maar niet zo snel, zeker omdat mijn mijn vader en bijde grootvaders allemaal hetzelfde hebben maar die hadden het pas toen ze 40/50 jaar waren. Dit kwam dus nogal onverwacht.

Wat ik gehaald heb is nioxin verzorgings set, Rogaine Foam 5% (minixodill) (ik zit hier in Amerika voor een jaar, dus geen Regaine, niet dat het veel uit maakt.....) en ik heb Finasteride Propecia 1 mg tabletten.

Nu betaalde ik hier
-50 dollar voor 3 maanden Rogaine
-72 dollar voor 30 tabletten Propecia (1 maand).

Nu is de vraag gaat dit echt helpen, ik ben er nog vroeg bij?
Ook wil ik weten of Propecia (en regaine) goedkoper is in Nederland want ik ga over 3 maanden terug naar het koude kikker landje.
Zal vitaminen slikken echt helpen, zoals vitaminen B?
Verder de laatste vraag, kan dit verzekerd worden?
Btw is in de zon liggen haal erg schadelijk voor je haar?

Foto toegevoegd. Schrol hier toch best even van, ik denk dat het shedding begonnen is.
Ik zie ook dat het ongelijk is, mijn linkerkant is gewoon vele malen kaler dan mijn rechter, iemand een idee hoe dat komt en kan oplossen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haar 2.JPG‎ (113,7 KB, 96x gelezen)

Laatst gewijzigd door koekje1eten; 14 maart 2012 om 06:31
koekje1eten is offline   Met citaat reageren