Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2015, 21:39   #7
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Ik vind het kut voor je broertje maar hij zal zichzelf toch echt bij elkaar moeten rapen en de knoop doorhakken. Als je er erg kalend uit ziet kun je beter gewoon je kop scheren. Ga naar de sportschool. Als je niet tevreden bent over de rest van je uiterlijk ten minste..

Weet je hoeveel mannen er kaal zijn? Het is doodnormaal. Sowieso boeit niemand het dat je kaal wordt om de volgende twee redenen:

1: Omdat je er qua persoon helemaal niks op verandert.
2: Omdat je heus niet zooooo interessant bent dat mensen zich bezig gaan houden met de dode eiwitten die uit jouw scalp groeien. Alsof er iemand op straat zou lopen en denkt; 'oh mijn god die jongen/man heeft geen haar op zijn hoofd wat moet die wel niet ongelukkig zijn!'. Tuurlijk niet..

En wat moet iemand met een wijnvlek of brandwond dan wel niet doen? Moet je dan meteen zelfmoord plegen? Iemand op mijn school was in een week elke haar op zijn lichaam verloren. Inclusief wenkbrauwen en wimpers etc. Weet je wat die deed nadat hij na een maand weer op school kwam? Schijt aan hebben. En zelfs zonder hoofdhaar, wimpers en wenkbrauwen was hij gewoon een van de 'populaire' jongens van de school.

Ik ben twintig en word via een diffuus patroon kaal. Dan gaat het dus ook wel wat harder dan alleen de gebruikelijke inhammetjes. Erg jammer want vind mezelf nog wel wat jong. Als experiment heb ik mezelf kaalgeschoren. And you know what? Looks fucking badass. Ik slik nu fina en als het niet aanslaat scheer ik het allemaal lekker af en own ik die shit gewoon. Omdat het he-le-maal niks boeit als je kaal bent.

Maar dat zul je vast allemaal wel tegen hem gezegd hebben.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren