Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2017, 10:46   #754
Marcus01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2016
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D. Droe Bekijk bericht

En nog even wat vragen over het omgaan met de RU:
Al maak je het voor 10 dagen klaar.. Laat je het dan die 10 dagen in de koelkast staan of doe je het tekens in de vriezer..
Wat is de betere methode?
En al doe de je het wel in de vriezer kan je het dan gelijk aanbrengen na het er uit gehaald te hebben?
Nu miss ff een heel domme vraag maar het bevriest dus niet?
En als je de ru uit de vriezer haalt kan je het dan gelijk af gaan wegen of moet het eerst nog uren ontdooien?

Hoi D.Droe,

De ru bevriest niet. Het blijft gewoon poeder in de vriezer en je kunt het meteen afwegen en je voorraadje klaarmaken. Echter hoef je de aangemaakte ru-oplossing dan weer niet per sé in de koelkast te bewaren. Zelf gebruik ik een flesje van Kirkland die ik in de badkamerkast bewaar voor die periode. (10 druppels van 1ml met ong 60mg of 20 druppels met 120mg.
Ik heb de laatste keer een wat hogere concentratie gemaakt(10%) door de afgewogen ru eerst te verdunnen met 1ml alcohol, dat zou je ook nog kunnen doen als de ru slecht oplost in je foligain.

Op je andere vragen heb ik helaas geen antwoord.

En over wat het bij mij doet kan ik je ook nog niks zinnigs melden, ben pas een week of 2 geleden begonnen met het toevoegen van de ru aan de minox.

Suc6 met je beslissing!

Laatst gewijzigd door Marcus01; 1 februari 2017 om 10:48
Marcus01 is offline   Met citaat reageren