Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2005, 10:57   #11
Juffie Judith
Judith Mom
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Locatie: Ik woon in Montfort
Berichten: 109
Hoi Allemaal.


Ik ben Judith. Ik heb sinds mijn zevende AA. Steeds kreeg ik een aantal plekken. Doordat ik lang haar had kon ik deze vrij goed bedekken. Soms kwamen mijn haren wel eens even terug, maar voordat alle haren weer helemaal bijgegroeid waren kreeg ik weer nieuwe plekken. De plekken werden ook steeds groter. Nu zijn de plekken zo groot dat ik ze niet meer kan bedekken met mijn eigen haar. Daarom heb ik sinds 2 1/2 maand een pruik. Eerst had ik mijn lange haar hieronder, maar daar heb ik nu ook afscheid van genomen. Ik heb mijn haren kort geknipt zodat ze onder de pruik vallen. Als ik de pruik af heb ziet het absoluut niet uit. De pruik vind ik wel een prettige oplossing. Aan het begin vond ik het wel vervelend, maar nu ben ik er aan gewend. Ik merk nu heleaas wel dat mijn wenkbrouw haren ook beginnen uit te vallen. Ik ben nu op zoek naar een oplossing om dit te verdoezelen. Mijn moeder tekent het af en toe bij met een kohlpotlood. Zelf ben ik hier niet zo goed in. .

Je ziet dus dat er hier op het web meer mensen zijn met AA. Ik vind het heel prettig om hier met andere mensen in contact te staan. Je kunt altijd vragen aan elkaar stellen. Iedereen heeft verschillende meningen en tips. Heel erg fijn. Soms kun je er iets mee. Een andere keer niet. Je kunt zelf selecteren.

Veel plezier dus op deze site.
Juffie Judith is offline   Met citaat reageren