Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2007, 17:38   #4
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
Beste Kas,

Per toeval kom ik je bovenstaande posting onder ogen en ik wil er bij deze graag op reageren. Voordat ik dat doe zou ik je willen vragen of je de punten die je hierboven aankaart zou willen plaatsen in ons Suggesties en Feedback-forum.

In mijn rol als Webmaster (en oprichter) van deze site ben ik niet in staat om elke discussie op HaarWeb bij te houden en als onze leden in dergelijke discussies kritiek/feedback geven op het reilen en zeilen van HaarWeb, dan ben ik daar dus vaak niet van op de hoogte. Dat is de reden waarom het Suggesties en Feedback-forum is opgezet, zodat je als lid dáár op een centrale plaats je feedback kwijt kunt, zodat wij er als Support Team op kunnen reageren en er iets mee kunnen doen.

Ik sta open voor alle vormen van constructieve kritiek, dus ik hoor graag verder van je!

Groetjes,
Hoewel deze post niet aan mij is gericht, wil ik er even kort op reageren. Een tijd geleden heeft er, op de 'vrouwenpijler' een thread gelopen waarin door een bepaald persoon, een man, werd gescholden en beledigd. Ondanks het feit dat dit een aantal keren gemeld is, is er pas heel laat ingegrepen. Of eigenlijk niet eens ingegrepen: het kwam Tiuri per toeval onder ogen (hij is volgens mij niet de moderator van de vrouwenpijler).
De discussie werd uiteindelijk uitermate kwetsend en beledigd richting vaker op de vrouwenpijler postende dames. De lijn wordt hier nu, weliswaar iets minder, helaas weer gevolgd. Dat een moderator niet dag en nacht ligt te wachten op kwetsende berichten is logisch maar het heeft mij hogelijk verbaasd dat iemand een behoorlijk lange tijd zo ongenuanceerd en grof te keer mag gaan op dit forum.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren