Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2007, 23:06   #7
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Ik heb toen drie keer een 'bad post' gerapporteerd: nooit een reactie op gehad. Dat moet wat mij betreft voldoende zijn, ik heb geen zin om nu nog eens in Suggesties en Feedback te gaan posten.
Ik zal de posts dan wel even afsplitsen en verplaatsen naar S&F.

Het probleem met Report bad posts is dat ze alleen aankomen bij de mods van de bewuste rubriek. Als je dus wilt dat het ook door anderen & de webmaster gezien wordt kan het nuttig zijn een post achter te laten in S&F.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
Beste Georgie,

Hartelijk dank voor je feedback. Ook voor jou geldt hetzelfde : zou je zo vriendelijk willen zijn je bovenstaande punten (je mag die van Kas ook meenemen als je toch bezig bent ) te posten in ons Suggesties en Feedback - forum? Ik kan alvast zeggen dat ik vind dat je terechte punten aankaart, maar ik zal er uitgebreider op reageren als er een posting wordt geplaatst in het daarvoor bestemde forum : Suggesties en Feedback.

Dankjewel voor je medewerking!
Ik heb de posts inmiddels afgesplitst van http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10399 en hier neergezet.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 2 januari 2007 om 23:16
Tiuri is offline   Met citaat reageren