Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2020, 00:18   #10
mooihaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Hartelijke dank voor je positieve terugkoppeling, bovendien is het voor mij ook een mooie ervaring om met lotgenoten deze issue te bespreken en de bottlenecks die wij ervaren in de groep te gooien...

Je kan dit wel aankaarten en bespreken met mensen die over een prima haarconditie beschikken of in een latere levensfase zitten, maar zij zullen nooit exact de gedachtegang kunnen volgen van een jonge die in de bloei van zijn leven zit, maar waarvan helaas de haargroei en in een andere fase zit... wat een paradox is het ook ( overigens begrijp ik heel goed dat het kaal worden en problemen hebben met je haar ook voor mensen van een andere leeftijdscatogerie als zeer naar kan worden ervaren).

Eens, in mijn optiek kun je de samenstelling van medicatie wellicht beter met een vakkundige bespreken, de corebusiness van een ht aanbieder bestaat niet uit het schetsen van een draaiboek voor medicatie...wellicht adviseren maar hiermee stopt het ook.

Mijn vervolgstap is daarom ook gewoon eerst het opvullen van de voorzijde, dit is hetgeen wat mij op dit moment iriteert en mijn leven in mindere mate beinvloed en vervolgens een draaiboek maken voor andere sups welke als toevoeging kunnen dienen voor een optimale en langdurige resultaat... Stel je voor je ondergaat nou een ht voor de inhammen en stukje voorzijde en de rest van je haar blijft de aankomende 4/5 in redelijke conditie ( lichte achteruitgang), dan is dat toch ook prima... dan kun je daarna altijd nog andere opties zoals een tweede ht overwegen voor verdere dekking.... altijd positief benaderen.

Ik ga naar alle waarschijnlijk dit najaar een optie benutten en het besluit is echt op basis van de corona situatie getriggerd.... na een hele lange periode tijd thuis zitten ga je bepaalde zaken relativeren en besef je... waarom langer met oplosbare situatie's zitten als je de middelen hebt om er iets tegen te doen (het leven is al kort genoeg en uiteindelijk moet je genieten van de rit, toch amigo? wellicht misschien een tweede vraag die bij jou speelt, waarom heb je niet voor NL gekozen? Ik ben van mening dat geld geen BIG factor dient te zijn bij je overweging, maar dit gezegd hebbende ben ik wel van mening dat een verschil tussen 2,5 k en 6 k zeer groot is en dan ben ik wel zo kritisch om de vraag te stellen, wat krijg ik nu echt meer voor dat bedrag?

In mijn optiek staat het meer betalen niet direct gelijk aan meer kwaliteit en daarbij heb je ook bij turkse klinieken die in NL bekend staan veelal de mogelijkheid voor 1 op 1 gesprekken in NL en de gewenste begeleiding in het nederlandstalig, maar goed daar moet iedereen zich prettig en vrij in voelen...

Ik overweeg overigens nog wel een andere gesprek met een andere grote aanbieder van ht (turkse kliniek) en op basis daarvan moet ik eerlijk zijn en mijzelf de vraag stellen wie is het meest realistisch... en waar voel ik me het beste bij...

Lets stay in touch!

Laatst gewijzigd door mooihaartje; 3 juni 2020 om 00:35
mooihaartje is offline   Met citaat reageren