Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2006, 20:40   #30
transhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2006
Berichten: 41
Joh,

In mijn geval heb ik zoveel spijt dat ik gedaan heb ...ik word elke moment van de dag geconfronteerd met het feit dat ik het gedaan heb .... voor dat ik mijn ht heb gedaan keek ik met enige jalouzie naar mensen met een bos haar .... geloof het of niet nu ben ik jaloers op kalende mannen die geen ht hebben uitgevoerd.... in mijn geval wegen de nadelen zwaarder dan de voordelen ... strakke achterhoofd, strip heb je gezien, kruin staat recht overeind, tijdens slapen pijn aan de zijkant als ik op mijn strak getrokken kruin/zijkant slaap, zenuw die waarschijnlijk knel zit ... voel hem contineu bonken, plus ben niet zo tevreden over rechts voor, kortom zo heb ik er nog een paar .. maar ieder geval is anders en dit is mijn geval..... maar als ik jou was zou ik door sparen en neem een fue...... of als je je kaalheid accepteerd laat je hoofd lekker voor wat het is, ik heb me niet echt goed verdiept in de negatieve verhalen voor dat ik een ht nam ... ik keek alleen naar mooie foto's op het internet... maar neem je tijd en denk goed na....

waar ik het gedaan heb zeg ik even nog niet want ik moet het de arts nog voorleggen ... eerst mag hij zijn mening geven ....
transhaartje is offline   Met citaat reageren