Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2013, 11:32   #10
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Bij mij bleef het rode wel drie maanden zichtbaar, maar ik moet eerlijk zeggen dat bij mij de haarlijn nog net iets dichter ingeplant was (60 grafts per cm2). Hoe dichter de inplant, hoe langer de huid nodig zal hebben om te herstellen, denk ik.

Wat je op dag 20 ziet kun je niet vergelijken met het eindresultaat. Je huid is donkerder en bobbelig, wat het beeld vertekent. Bovendien zijn er waarschijnlijk al getransplanteerde haren uitgevallen (ik had er op dag 20 bijna niet één meer over) en met wat pech ben je ook een deel van je oude haren kwijt door shockloss. Dat kunnen wel enkele tientallen procenten zijn.

Erg veel slechter dan nu zal het er niet uit kunnen zien.

Over een paar weken beginnen de shockloss-haren wel weer terug te groeien. En vlak daarna komen ook je getransplanteerde haren terug. De komende 2 maanden worden het zwaarst, maar daarna gaat de vooruitgang bij de meesten ineens heel snel.
60 grafts per m2! Dat is een hoop
Daar zou het inderdaad mee te maken hebben.
Ook denk ik dat je het langer blijft zien als je een blonde coupe/lichte huid hebt.

Ik zit nu op 13 dagen post en heb vrijwel alle haren nog..
Met de nadruk op 'nog'. Gisteren bij het aanbrengen van de Aloe vera creme zaten er een aantal haartjes op mijn handpalmen.
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe
Harbour is offline   Met citaat reageren