Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2013, 02:10   #108
seok0912
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2013
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hey Bean,
Erg zoiets allemaal te moeten lezen , ik herken dat wel wat jij schrijft ...ik was alleen 28 toen dat gebeurde terwijl jij pas 22 bent ..maar goed al ben je 45 dat maakt niet uit AGA te krijgen vind niemand leuk , teminste ik heb nooit iemand horen juichen dat hij AGA had ,Het doet pijn als je vrienden er grappen overmaken ze hebben niet in de gaten hoeveel pijn jou dat doet , maar vroeg of laat komen ze zelf aan de beurt en kan jij ze met hun eigen grappen terug pakken , Ik vermijde net zoals jij spiegels en felle lichten terwijl ik daarvoor er juist voor ging staan en express met mijn haar onder een felle lamp ging staan zo`n mooie kop met haar had ik toen .

Maar goed je leven lijdt er veelste veel onder dus meteen actie gaan ondernemen , denk aan een gezondere levenstijl .. dus ga sporten/trimmen (ben ik ook gaan doen ) door te trimmen krijg je een betere conditie over je hele lichaam en je bloedvaten stromen beter door dus dit is ook beter voor je haar en je kunt veel meer aan wat ook weer goed is voor je geest , genoeg slapen per nacht , gezonder eten zoals elke dag fruit groente veel vis , stop met alcohol en roken want dat heeft bewezen dat dat slecht is voor je haar , probeer mijn "shampoo vrij " thread eens , ga zeker voor 1 mg Finasteride per dag dat stopt werkelijk je haaruitval is mijn bevinding en geeft ook nieuwe haren ,kan gewoon gekocht worden op internet of via een recept via je dokter , er zijn goede resultaten geboekt met haartransplantaties en wanneer je genoeg donor haar hebt kan dit jou zeker wel helpen maar dit zou ik als laatste pas toepassen , dus probeer eerst eens het bovenstaande uit alvorens over te gaan voor een HT .

Mocht dit alles niet helpen kun je het nog altijd laten milimeteren dat is de laatste optie vind ikzelf , soms kan dit bevrijdend werken en je hoeft je dan ook geen zorgen meer te maken over je haar en kunt weer doorgaan met je normale leven.

Mijn haaruitval is best aan de lage kant en ben inmiddels 50 jaar met nog veel haar waar ik best trots op ben , sinds kort ben ik Monxidil gaan gebruiken , niet omdat ik in dit spul geloof maar door dit een keer s`avonds in je haar te druppelen en te masseren zit mijn haar veel beter en voel mij er weer beter door , misschien werken de bovenstaande methodes ook bij jou dus hou moed en veel sterkte in je strijd tegen AGA .

Groeten Johan
Ik ben wel zeker laat met reageren, maar ben nieuw hier. En ik vind dit verhaal heel erg triest. Ik zou mij niet direct kunnen inleven in Bean's situatie maar snap hem best wel niet makkelijk om daarmee te leven. Alhoewel Johan uiteraard een heel goed advies geeft.
seok0912 is offline   Met citaat reageren