Discussie: Advies FUE
Los bericht bekijken
Oud 8 november 2013, 16:54   #10
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hallo12345 Bekijk bericht
Dank ikzelf!

Ik ben 23, gebruik geen finasteride omdat ik zoveel negatieve ervaringen lees. Minoxidil al ruim een jaar. Mijn vader is kaal, maar mijn opa's en ooms zijn dit weer niet.

Ik weet dat ik over een aantal jaar waarschijnlijk weer aan de beurt ben, maar ik vind mezelf nu gewoon nog te jong om kaal te zijn.

De kliniek geeft aan dat ze uit het donorgebied een gedeelte van 10 cm bij 2 cm kunnen gebruiken waar ze de haren uithalen. (Dit nav mijn vraag of het mogelijk is laag achter/zijkant van mijn hoofd te gebruiken zodat ik een kapsel met haar kan houden). Denken je dat dit kan? En of dit er in de praktijk heel raar uit gaat zien?
23 jaar vindt ik te jong om te laten behandelen, probeer toch nog zo'n vier a vijf jaar te wachten. Hiernaast plan je haartranplantatie gewoon in de zomervakantie en draag een petje. Het gaat er sowieso raar uitzien als je je haar lang laat en je hebt allemaal stoppels aan de voorkant.

Ik zou toch snel aan de fina geen en eventueel de ru.
Wat bijwerkingen kan ik het volgende zeggen.
Testosteron zet gedeeltelijk om in DHT. DHT is een vorm van testosteron
die zorgt voor lichaamsbeharing en kaalheid.
Op het internet worden er veel dingen gemeld over de bijwerkingen en dan specifiek daling sexdrive en gyno.
Die gyno komt alleen voor als je gyno gevoelig bent, zodra je er last van hebt kan je nolvadex nemen en trekt het weg. Komt echt maar weinig voor.
vermindering sexdrive zal bij jou echt minimaal tot niet voorkomen.
Kijk jij bent 23 en zal waarschijnlijk 50mg testosteron aanmaken in de week. Dus als deel niet omgezet wordt naar DHT heb je alsnog veel test.
Iemand van 50 maakt bijvoorbeeld maar 10mg testoseron aan in de week. Als die hiernaast nog eens zijn dht gaat blokkeren, ja dan blijft er weinig over om geil van te worden.
Gewoon proberen dus en als niet relaxt is stop je toch.
ikzelf is offline   Met citaat reageren