Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2014, 12:04   #9
nillavanilla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youngster Bekijk bericht
Interessante post, aangezien ik zelf 21 ben en ik me dus kan vinden in je verhaal. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Vanwaar heb je gekozen voor Hasci en hebben ze besproken hoe en wat voor de toekomst aangezien je zeer jong bent voor een ht?

Hoi Youngster, goed dat ik je kan helpen.

Waarom heb ik gekozen voor HASCI?
1) Ze hebben een vestiging in Amsterdam en dat was voor mij 10 min fietsen.
2) Ze hebben een goede reputatie en goede marketing, tot op zekere hoogte heb ik me laten vallen voor het feit dat als Gerard Joling (en team) hier deze procedure ondergaat, dat het dan wel goed moet zitten. Aangezien zijn haar waarschijnlijk het meest wordt bekeken dan alle mensen op dit forum bij elkaar ;-)
3) Als model zijnde heb ik een compensatie gekregen in de prijs in ruil voor mijn medewerking in een behandeling filmpje (deze wordt eind dit jaar op tv uitgezonden), meer kan ik hier niet over vertellen.

De toekomst
Het is zeer waarschijnlijk dat ik ergens de komende 5 - 10 jaar weer een transplantatie moet ondergaan als ik geen kale / uitdunnende plekken wil hebben. Dat is de consequentie van op deze leeftijd een transplantatie ondergaan. Dat maakt mij niet zoveel uit, ik vind mezelf nu gewoon nog te jong dus ik wil nu gewoon nog haar. Als ik over 5 – 10 jaar weer kalend eruit zie beslis ik dan of ik mezelf nog steeds te jong vind, of dat ik het accepteer met me leeftijd. (Dit is mijn idee erover nu )

Laatst gewijzigd door nillavanilla; 31 mei 2014 om 12:10
nillavanilla is offline   Met citaat reageren