Los bericht bekijken
Oud 1 september 2017, 16:25   #8
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Gisteren dus de behandeling gehad. Net zoals de vorige keren weer uitstekend ontvangen en behandeld. Ondanks dat de afspraak voor 1000 grafts was, heeft men uiteindelijk rond de 1280 grafts verplaatst. Bijna 30% meer dan afgesproken (en betaald) dus. Mijns inziens een hele aardige geste van de kliniek.

Men heeft 1100 grafts naar de kruin verplaatst met de gedachte dat deze nu toch wel min of meer dicht zou moeten zitten met rond de 45-50 grafts per cm2. Weet overigens niet of dat met of zonder mn "native hair" is, maar in elk geval is dat een mooie dichtheid. Zelf had ik ook nog wat in het middenstuk willen laten plaatsen, maar dat zit nog zo vol dat men dat geen goed idee vond. De rest van de grafts, een stuk of 180, zijn gebruikt om de frontale zone te verbeteren. Sinds de ht die ik op mn 24e heb laten doen, is de situatie achter de dichtgegooide inhammen iets verslechterd en dat is dus met deze grafts bijgewerkt.

Uiteindelijk gaat alles natuurlijk om het resultaat en dat is op dit moment nog afwachten, maar tot nu toe vind ik dat mijn positieve gevoel bij de kliniek bevestigd is. Men is vriendelijk, professioneel en daarnaast heerst er een goede sfeer in de operatieruimte. Het zijn gezellige dames die graag een praatje maken en die het ook onderling goed met elkaar kunnen vinden.

Zoals gezegd is het resultaat afwachten en zal ik met 6 maanden weer een filmpje plaatsen om dat te kunnen vergelijken met de situatie ervoor (voor nu post ik even niks, ben niet zo'n fan van die foto's / filmpjes van alleen een bebloed hoofd). Mocht het resultaat zo zijn als we verwachten, dan verwacht ik toch wel een jaar of 5 minimaal van de haarproblemen af te zijn (talk about first world problems..). Denk dat ik tzt nog wat aan het middenstuk en aan het "eiland" frontaal zal moeten doen, maar dat is nu nog vrij goed en verwacht qua donor nog (ruim) voldoende daarvoor over te hebben.

Mocht iemand vragen of opmerkingen hebben hoor ik deze natuurlijk graag
Tato is offline   Met citaat reageren