Los bericht bekijken
Oud 12 december 2013, 09:38   #5
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Ikzelf: ik zou dit inderdaad eerst aan Prohair kunnen voorleggen maar..

Wil graag eerst weten wat de mensen die hier meer ervaring mee hebben dan ik, hier over zeggen.

Ik vind de resultaten die ik onder andere op Haarweb van Prohair voorbij zie komen(positief) voor zichzelf spreken.. En vind zeker dat ik nog steeds de goede keus heb gemaakt!

Mochten er (eventueel) mensen zijn die vinden dat er een kern van waarheid zit in wat ik stel, dan zal ik inderdaad overleggen met Prohair..

Nogmaals ik twijfel niet aan de kundigheid van PH.. Gewoon ff checken!

Dank!
Markr32
Misschien heb je iets aan ons antwoordt. Er is geen persoon en geen FUE behandeling hetzelfde. Indien je situatie ideaal is kun je deze aantallen wel halen binnen de normale behandeltijden die doorvoor staan. Vorige week hebben wij ook 2400 grafts op 1 werkdag gedaan. Maandag en dinsdag waren het in totaal 3400 grafts in 2 aaneengesloten werkdagen en gisteren “maar” 1400 op 1 werkdag.
Indien je in een donor moet werken waar bijvoorbeeld al 2 strip behandelingen bij zijn uitgevoerd word de situatie minder ideaal. Ook flinke krul of erg dun haar kunnen grote aantallen op 1 werkdag belemmeren. Wij zijn ook weer langer bezig met een kruin als met een voorkant. Er zijn dus veel factoren die hierin meespelen. Wij hanteren als richtlijn ook 1500 a 2000 grafts op 1 werkdag maar er zijn altijd uitzonderingen. Jij valt dus onder deze uitzondering.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren