Los bericht bekijken
Oud 20 april 2018, 13:06   #6
ClaraL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Dank jullie wel voor het welkom en het meedenken

De clips zijn gecoat metaal. Mijn hoofd helemaal kaal maken, daar zie ik wel enorm tegenop. Nu heb ik nog de optie om terug te vallen op een ouder (aanvullend) haarwerk, dat mooi mengt met mijn resterende eigen haar.

Verstellen van de elastieken bandjes, ja. Ik heb dat al meerdere keren aan mijn haarwerker (Anko gecertificeerd) gevraagd, met name hoe ik dat zelf kan doen. Daar wordt helaas niet op ingegaan. Het antwoord is telkens dat ik het haarwerk zo strak mogelijk moet trekken en dan de clips vastzetten.

Of ik een verkeerde maat heb gekregen kan ik moeilijk beoordelen. Wel is door de leverancier bij mijn laatste bezoek ongeveer een centimeter van de achterkant weggeknipt. Er is overigens nooit iets opgemeten.
Foto?s plaats ik hieronder.

Het voorste deel is in elk geval lace. De rest heeft een iets andere structuur. Mijn oude haarwerken waren wel van een heel ander soort stof.

Die tape ken ik en heb ik ook nog liggen van mijn oudere haarwerken. Ik durf dat echter niet te gebruiken op de lace aan de voorzijde. Bovendien kruipt het juist aan de achterkant omhoog en gaat dan op den duur als een los velletje op mijn hoofd liggen. Als er iemand hard voorbij fietst houd ik het uit voorzorg al bijna vast hahaha.

Mijn haarwerker vindt de adviezen heel goed maar meent dat ik ze niet goed opvolg. ?Strakker trekken en d?n die clips vastzetten!? Dat trekt echter de hele dag aan haartjes en dat voelt gewoon rot. De irritatie lijkt - nu ik de clips niet meer vastzet - heel iets af te nemen. Ik ben nogal benauwd om ermee naar de huisarts te gaan. Ik heb een ijzersterk vermoeden dat die me een hormooncreme gaat voorschrijven. Dat zie ik niet zitten, onder een synthetisch haarwerk van 995 euro...









Het is een haarwerk uit de Sentoo Collection.
ClaraL is offline   Met citaat reageren