Los bericht bekijken
Oud 4 november 2019, 23:22   #2
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ik heb zelf (donker)blond haar en de "minoxidil-haren" lijken allemaal zwart te zijn, en ook iets dunner.
Net viel er volgens mij een minoxidil-haar bij mij uit, te zien aan de donkere kleur. Viel me op dat het geen rechte/strakke haar is maar eentje die er nogal kronkelig uitzag. Volgens mij is dit ook kenmerkend voor minoxidil, maar het kan per persoon verschillen. Het valt niet echt op, omdat het ook weer niet zo heel veel haren zijn die ik met minoxidil heb gekregen tot nu toe. Wel voegt het wat dichtheid toe wat wel handig is.

Laatst met finasteride begonnen en ook de dermaroller toegevoegd. Merk nu een ander soort haargroei op m'n inhammen, namelijk lichtblonde vellushaartjes. Denk niet dat dit door de minoxidil komt maar door de finasteride en/of de dermaroller. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren