Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2018, 16:42   #14
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baarbier Bekijk bericht
Beste Skullcrack, ik heb twee maanden geleden dezelfde ingreep gehad bij HWI. De getransplanteerde haren (en meer) waren binnen enkele weken uitgevallen, waarbij nu lichte hergroei is waar te nemen.

Bij mij hadden ze aangegeven dat ik 2200 tot 2500 grafts nodig had.

Het verhaal dat jij neerschrijft lijkt op die van mij. Mij is verteld dat er uiteindelijk ook 2800 grafts waren verplaatst. Er is mij ook verteld dat ik een sterke donor had etc. etc.

Ik heb zelf de grafts niet geteld, maar dit is mij verteld. Ik had achteraf mijn twijfels over het gegeven antwoord op de vraag naar de hoeveelheid verplaatste grafts, omdat een andere Nederlander die ook dezelfde dag de ingreep heeft gehad vrijwel kaal was en er bij hem 3000 grafts zouden zijn verplaatst. Omdat het getal dat bij jou is genoemd, gelijk is aan het getal dat bij mij is genoemd heb ik mijn twijfels over wat mij is verteld over de hoeveelheid grafts. Misschien dat dit verhaal bij iedereen wordt opgehouden om je zoet te houden.

Mijn vraag aan jou is hoe jij weet hoeveel grafts er bij jou zijn verplaatst?
Hallo,

Bij mij is dit ook verteld. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat er daadwerkelijk 2800 grafts verplaatst zijn. Ik denk dat het moeilijk is om te vergelijken met andere lotgenoten betreft de geplaatste grafts omdat, je niet weet wat zijn wensen zijn en hoe het met zijn donor in elkaar zit. Ook hebben ze zwakke haartjes vervangen voor nieuwe grafts.

Na hoeveel weken is jou donor gebied hersteld?

En sinds wanneer heb je de lichte hergroei?
skullcrack is offline   Met citaat reageren