Discussie: Advies!
Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2018, 19:44   #18
Zaancity
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Hallo Jaouad,

Ik ben ook nieuw hier en begrijp je vraag heel goed. Dit is nl het punt wat ik net voorbij ben (heb er lang overgedaan geloof mij).

Voor mij is het daadwerkelijke resultaat belangrijker dan voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Lees: ik wil nl niet door een mislukte HT rondlopen met een kaal hoofd met witte stippen. Dan liever kaalscheren en geen witte stippen

Ook wil ik geen abonnement. Het is natuurlijk prima om de HT in een aantal cessie's uit te voeren vanwege de hoeveelheden. Maar dat wil ik wel graag van te voren weten zodat het duidelijk is. En niet als oplossing bij een tegenvallend resultaat.

HT's uitvoeren is een goede bron van inkomen. De klinieken groeien als paddestoelen, maar wie is er goed en safe?! Ik ben flink aan het onderzoeken geweest en voor mij steken HWI en Esteworld met hoofd en schouders boven het maaiveld uit. Zij herstellen vaak het prutswerk van anderen en geven garantie.

Ik heb al een paar intake gesprekken gehad in NL en die klinieken onderzocht op betrouwbaarheid en resultaat. Dat blijkt in praktijk erg tegen te vallen. Dus binnenkort een intake bij HWI.
Zaancity is offline   Met citaat reageren