Discussie: Revivogen
Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2014, 10:35   #106
Muld1529
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Wat een stelletje betweters weer hier!

Op het fina forum al exact zo!
Nadat ik 15 jaar lang fina had gebruikt en daar de nadelen van ondervond heb ik dit gemeld op het forum. Ook daar alleen maar betweters die denken dat ik niet echt ben.
Echt te simpel voor woorden.
Mij maakt het verder niet uit.
Maar je moet eens even goed lezen wat je zelf schrijft? Sukkels.

Mijn verhaal is echt, ik heb 15 jaar fina gebruikt met zeer goed resultaat voor wat mijn haar betreft, wel heeft dit zeer veel nadelige gevolgen voor mijn gezondheid gehad.
Ik ben niet iemand die gedurende die 15 jaar op een forum gaat schrijven, het is geen hobby! Ik heb wel wat beters te doen, losers.

Nu nadat ik dus nog herstellende ben van het fina drama ga ik onderzoeken wat er verder op de markt is, dan kom ik een product tegen dat alleen al door de bestanddelen vertrouwen wekt, voor mij dan, daar ik al die jaren wel het internet afgestruind heb en ook weet wat er op de markt is.
Aangezien je dit op je huid smeert zie ik niet in waarom ik het niet zou proberen, wat rest er anders? Gewoon afwachten tot ik een biljartbal over heb?

En het is gewoon zoals ik het beschrijf, mijn haar en mijn hoofdhuid zijn 100% verbeterd! daarmee zeg ik nog niet dat ik geen haar meer verlies of dat ik zelfs wellicht haar terug win!
Even goed lezen en interpreteren, of lukt jullie dat niet?

Ik omschrijf gewoon objectief wat er gebeurt, hoe kunnen jullie, stel losers, dat nu in hemelsnaam vervolgens zo in het negatieve trekken!!

Ga iets doen met je leven,


Ik hoop dat ik door hier af en toe te posten de mensen die zichzelf nu gedwongen zien om fina te slikken daarvan af te stappen.
En stel dat de revivogen nu zometeen positief resultaat geeft? Dan ben ik superblij. Voor mezelf maar vooral voor mensen die nog geen fina hebben geslikt en hier wellicht een alternatief in kunnen vinden.

Voor die paar negatieve losers die meteen denken dat ik betrokken ben bij een product; veel plezier daarmee. Wel heel erg kortzichtig.
Muld1529 is offline   Met citaat reageren