Los bericht bekijken
Oud 7 december 2016, 12:12   #6
karel1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 64
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smetje Bekijk bericht
Amaai wat kan dat allemaal toch verschillen he!
Als ze zeggen dat er bij mij ook 2900 geplaatst zijn maar als je daarbij mijn aangepakte donor bekijkt (achter + 2 zijkanten)... moet het bij mij toch een stuk moeilijker geweest zijn.

Dr. Colak had wel enkele keren gezegd dat ik een enorm 'harde-taaie' huid had. Geen idee of dit effectief invloed geeft..

Mijn donor bleef enorm rood met veel jeuk tot gevolg.
Niet goed natuurlijk.. ik ben naar de Dr. gegaan en heeft mij een bepaalde lotion voorgeschreven waarbij een merkelijk verschil is na een week..
Doordat het ook minder rood staat, valt het ook minder op. Hopelijk geneest het nu vlot..

Het voordeel is dan wel dat de zijkanten bij jou allebei zijn uitgedund. Bij mij niet, ik ben benieuwd of je dit gaat zien.

Die roodheid in het donorgebied is bij mij ook aanwezig, hoop dat het een beetje wegtrekt de komende dagen. Goed om te weten dat er in ieder geval een oplossing voor is als het niet gebeurt.

Zit nu op dag 6, begin die korstjes nu toch wel zat te raken.. Verder valt de pijn heel erg mee. Donorgebied voelt een beetje als zonnebrand.. implantatiegebied jeukt alleen een beetje.
__________________
_____________________
Regime:
-Finasteride 1 mg ED 01/2015
-Minoxidil 1 ml ED 01/2017
-Regenpure DR ED 01/2017
_____________________
Behandelingen:
MHP bij BCN 06/2016
FUE 2900 grafts Esteworld 01/12/2016
___________________________________________
karel1986 is offline   Met citaat reageren