Los bericht bekijken
Oud 8 april 2021, 21:12   #99
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Thumbs up Update!! 1.5 jaar na Haartransplantatie bij Prohair!

Beste haarweb leden!

Het is even stil geweest vanuit mijn zijde! Maar bij deze een update na 20 maanden, ruim 1.5 jaar na mijn haartransplantatie bij Prohair!

Ik ben nog steeds enorm tevreden over de resultaten! Tussen 1 jaar en 1.5 jaar. Na de HT heb ik niet heel erg veel meer gemerkt in resultaat, behalve dat de haren misschien nog ietsje dikker zijn geworden. Ik blijf trouw dagelijks voor het slapen mijn hoofdhuid insmeren met de topische finesteride-minoxidil variant van pro hair clinic. Daarnaast was ik mijn haar nog dagelijks met Regenepure DR shampoo met 1 % ketoconazol. 1 keer per week was ik mijn haar met Nizoral 2% ketoconazol (voorgeschreven door de huisarts) om nog een extra boost te geven. Ook neem ik dagelijks 2 tabletten regenepure biotin tabletten om altijd goed in deze vorm van vitamine B te zitten die zo belangrijk is voor de groei van haren.

Verder merk ik dat mijn ‘nieuwe’ haar wel iets donkerder is geworden dan vroeger, maar dit vind ik niet zo erg! Ook merk ik dat ik vaker naar de kapper ga en het toch het mooiste zit als het wat korter is. Meestal tussen de 4 tot max 8 cm. Dit werkt voor mij het beste. Ik ben ontzettend blij met het resultaat maar mijn kruin blijft opzich wel een kwetsbaar gebied waar het haar wel iets dunner is dan op de rest van mijn hoofd. Door de topische lotion, is deze wel stabiel afgelopen 2 jaar en zelfs iets beter geworden! Toch merk ik dat als je de haren dan langer laat groeien het eigenlijk meer opvalt dat mijn haar wat dunner is. Voor de rest ontzettend tevreden en al heel veel vrienden maar ook zelfs onbekende kunnen verrassen met mijn resultaat en ertoe kunnen zetten een haartransplantatie te overwegen. Hier ben ik erg dan dankbaar voor. Het is de beste investering in mezelf waar ik dagelijks nog bij stil sta! Hieronder enkele foto’s van mijn huidige haar! Aangezien ik verwacht dat dit het eind resultaat zal zijn, zal ik slecht 1 x per 6 maanden een update geven om jullie up to date te houden. Bedankt voor het lezen van mijn uitgebreide Topic en hopelijk mogen jullie soortgelijke resultaten krijgen! Het is jullie allen zo enorm gegund! Want het blijft iets wat je leven op een negatieve manier kan beïnvloeden. Waarvan heel veel om je heen zeggen ‘het is maar haar’ of ‘het gaat om het innerlijk’, maar juist je innerlijk wordt mooier als je tevreden bent met datgene aan je uiterlijk waar je dagelijks mee zit! Heel veel succes allemaal!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 63D7803B-89F5-4CEA-87CF-A06D8FF3BD0C.jpg‎ (146,4 KB, 344x gelezen)
Bestandstype: jpg F1067491-CEF4-456D-A5ED-5B34118FB5CD.jpg‎ (150,3 KB, 319x gelezen)
Bestandstype: jpg 2C68B489-67C6-49F3-A73D-2E65940032FF.jpg‎ (148,0 KB, 292x gelezen)
Bestandstype: jpg A1C9ADA4-D4EE-40D5-9B65-7AA1C996CF9D.jpg‎ (150,3 KB, 308x gelezen)
Bestandstype: jpg 437583B8-28F5-4531-8409-3329D6EE4BB2.jpg‎ (139,7 KB, 266x gelezen)
FVL is offline   Met citaat reageren