Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2006, 23:53   #13
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Hallo beste forum leden ,ik kom uit belgie en bestel dus al men producten tegen haaruitval in nederland .Als je hier in belgie bij de dokter gaat met je haarprobleem ,nemen ze je meestal niet serieus, en maken ze er nog eens grapjes bovenop...zoals.. het is je verstand dat erdoor komt daarmee dat je haar verlies hebt etc.. . Ook Minoxidil 5% willen ze je hier niet of nauwelijks voorschrijven ,alleen dus 2% ,maar daar ben ik dus niets mee . Ik ben begonnen met 'Alopesan 400' die ik bestel bij Hairshop van (Hans Bolder). Toen men eerste vooraad opgebruikt was na 3 maanden bestelde ik dus opnieuw , maar kreeg ik in de plaats van Alopesan , nu plots Capiplus capsulles opgestuurd. De ingredienten zou hetzelfde zijn ,alleen in hogere dosis ?.Zijn er nog mensen hier op het forum die nu capiplus gebruiken ,en gaat het echt ook degelijk om dezelfde ingredienten ? . Ik wil toch wel wat voorzichtig zijn met het slikken van pillen ,als je die berichten over nep pillen leest. Verder ook geen Rooscure verkrijgbaar bij kruitvat in belgie .

Dundee
Dundee is offline   Met citaat reageren