Los bericht bekijken
Oud 24 april 2002, 17:08   #3
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Hallo Linda,

Wat ontzettend onprofessioneel van de kliniek, waar je nu 2 behandelingen gehad hebt, om pas achteraf (na 2 behandelingen) te concluderen dat het geen zin heeft vanwege te weinig pigment. Hebben ze van te voren niks gezegd over het feit dat blonde haren niet te behandelen zijn door laser, - flitslamptechnieken? Dit is namelijk een van te voren bekend gegeven! Het lijkt me dat je hier de kliniek best op kunt aanspreken. Wat de donkere haren betreft; naar mijn weten zijn die wel te behandelen met laser/flitsmethode, maar omdat de resultaten wel persoonsgebonden zijn, is het moeilijk dit met 100% zekerheid vast te stellen.

Net als Wendy ben ik ook erg benieuwd naar de kliniek!

Een heel vervelende situatie, Linnie! Electrische epilatie? Heb ik geen ervaring mee, maar weet wel dat het sowieso een heeel langdurig proces is, reken minstens in termen van jaren. Andere oplossingen???? Ik wou dat ik die wist........DE oplossing is nog steeds niet gevonden...helaas ook voor al onze lotgenoten!

Ik hoop dat je met jouw bericht op dit forum onze lotgenoten nogmaals heb laten zien hoe belangrijk het is om je van te voren goed te laten infoprmeren over de kliniek en de mogelijkheden en resultaten. Jij hebt er zelf momenteel niet zo veel aan, ik weet het maar het is o zo belangrijk om de informatiestroom over hirsutisme naar buiten te laten komen zodat er in de toekomst wat mee gedaan kan worden om hopelijk betere methode te ontwikkelen!

Liefs, Diana!!!
Diana is offline   Met citaat reageren