Los bericht bekijken
Oud 25 april 2002, 12:59   #5
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Hallo Linda!

Is inderdaad goed dat je je geld hebt teruggekregen. Toch blijf ik het raar vinden dat je huidtharapeute niet wist dat blonde haren, dus zonder pigment, niet behandeld kunnen worden met de laser/flitslamp! Is gewoon een gegeven, en ik vind het dan ook een beetje eigenwijs dat ze jou als proefpersoon heeft gebruikt om het toch zelf te willen zien dat het niet werkt. Maar goed, dat is hoe ik erover denk.

Electrische epilatie zie ik zelf ook niet als oplossing en daar begin ik dus ook niet aan; mijn huisarts kwam daar ook meteen mee toen ik met mijn overbeharingsprobleem bij hem langs ging, maar ik wist al van verhalen dat dit absoluut geen definitieve methode is om de simpele reden dat het een heidens karwei is om al die haren een voor ee te behandelen. In je gezicht gaat het dan nog wel, maar bv op je benen ed is dit onbegonnen werk!

Ik weet het...het is superfrusterend om te weten dat er geen kant en klare oplossing is...althans zo houden ze ons voor, want zoals ik al eerder op dit forum verteld heb, voor transsexuelen is die mogelijkheid er wel, waarom dan niet voor ons??? Niemand weet daar antwoord op.......vaag en des te frusterender!

Ook ik heb ontzettend in de knoop gezeten met mezelf door de overbeharing (onder andere) en ik weet dus precies hoe je je voelt. Ik kan er nu al wel wat beter mee leven, maar met periodes. De ene keer lopp ik me er gigantisch over op te winden en de andere keer heb ik er geen last van.

Heeft een gesprek of gesprekken met een psycholoog niks opgeleverd? Ik ben wel erg benieuwd hoe zo iemand dat aanpakt. Maar als je dat voor jezelf wil houden begrijp ik dat natuurlijk!

Liefs Diana!
Diana is offline   Met citaat reageren