Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2009, 13:28   #4
Sammy001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2008
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Hey Bazz, als je vooral op behoud hoopt, dan is er goed nieuws, dat is heel goed mogelijk (met een klein beetje geluk)!

Waarom wil je finasteride uitstellen? Het is juist het meest effectief als je zo vroeg mogelijk begint met dit spul. Je bent gezond (neem ik aan), je bent uitgegroeid dus ik zie geen reden om er mee te wachten? Als je er nou faliekant tegen was, zou ik begrijpen dat je er niet aan wilt beginnen. Maar waarom wachten? Daar help je je haar niet mee natuurlijk (en wat verandert er met je lichaam in de tussentijd dat je er wel mee zou willen beginnen).

Je kan natuurlijk beginnen met minoxidil. Gebruik dit een half jaar, om te kijken of het werkt voor je.
Werkt het niet, dan stap je over op finasteride.
Werkt het wel, dan doe je finasteride er lekker bíj.

De middelen versterken elkaars werking als het goed is, dus het is een goede combi.

Het is een beetje een rommelig verhaal van me, maar het is laat, en ik heb ff weinig energie.

Maar denk er eens even over na, de beste twee bewezen middelen zijn finasteride en minoxidil, dit is prima om mee te beginnen (niet tegelijk mee starten).

Sterkte!

Groet,

Ryan
Ryan,

Waarom niet gelijktijdig mee starten?

Ikzelf heb net Minox besteld in America (Dr. Lee), welke vandaag is binnengekomen en ik verwacht binnen enkele dagen de Duta welke ik besteld heb. Ik wilde er eigenlijk gelijktijdig mee beginnen......max. results!

klopt dit niet?
Sammy001 is offline   Met citaat reageren