Los bericht bekijken
Oud 30 december 2006, 13:45   #59
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Ik kan je dus niet antwoorden op een stelling die ik niet eens heb geplaatst.
Als je wil weten waar mijn bezwaar ligt, is dit duidelijker gedefinieerd, samen met Tiuri, in post nr 45 van deze thread.
Alhoewel Tiuri aan me vroeg hoe deze thread dan wel te noemen, is mijn suggestie helaas niet doorgevoerd. Vandaar dat jij met dit soort vragen komt.
Ik ben geen hoofdmoderator in deze rubriek en dus kan ik de threadtitel zelf niet wijzigen. Ik heb het verzoek ingediend bij mijn collega's maar die vieren nu kerstvakantie dus die zijn er nog niet aan toegekomen. Niet zo snel conclusies trekken dus. Ik vind je erg negatief ingesteld!

Citaat:
Deze thread post 56 van AnthonieH geeft al een aantal alternatieven.
Anders kijk je maar eens bij de thread "New Age". Daar staan er nog meer.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=9126

Let dan op de bijdrages van Wilfried. Zij heeft namelijk veel resultaat met de door haar beschreven alternatieven.
Ik snap niet zo goed waar die verwijzingen naar WIlfried posts voor dienen. Zijn dit voorbeelden van selectief modbeleid, of is het wat anders?

Heb je nu nog bezwaren of klachten Gletscher? Ik heb op jouw drie punten in ieder geval hierboven al een antwoord gegeven. Daar heb jij nog niets op teruggeschreven. Daardoor is het mij nu niet duidelijk waar nu nog onvrede is. Mocht die er nog zijn, wil je die dan nog een keer duidelijk formuleren?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren