Los bericht bekijken
Oud 12 november 2011, 15:46   #85
Bianca12603
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2011
Berichten: 4
Mijn situatie vrouw 38 jaar altijd het dunste haar van iedereen, gelukkig getrouwd met een man die werkelijk waar overal begrip voor heeft[bijna een heilige] mooie dochter van elf, super werk en een leuk huis dus weinig stress en zorgen.
pas bij de dermatoloog 16 buisjes bloed laten prikken[in twee keer] hier kwam alleen uit dat ik aanleg heb voor astma en hooikoorts, nu na weer een bezoek aan mijn dermatoloog denkt hij inderdaad aan eceem en als ik naar jullie verhalen kijk kan het bijna niet anders toch?. Krijg over twee weken nog een contact allergie test mischien komt hier nog wat uit. schampoo die ik geprobeerd heb is eigenlijk alles wat te koop is bij de drogist en van wella van de kapper. Het enigste wat het niet veel erger maakt is baby schampoo, heb een tijdje topicorte gebruikt maar dit doet niks heb ook nog een zalf gehad van de dermatoloog die gemaakt moest worden door de apotheek dit moest ik snacht insmeren en de volgende dag er uit wassen heb dit drie keer gedaan maar het leek wel of ik aan de chemo zat hele plukken kwamen eruit.ben hier ook mee gestopt en heb nu butavate lotion drie keer in de week dit was het wel onwijs bedankt voor jullie reactie groet bianca
Bianca12603 is offline   Met citaat reageren