Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2019, 15:03   #2
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beshi90 Bekijk bericht
Beste leden,

Als eerst wil ik zeggen kwaliteit en geld speelt altijd een rol, dus begrijp me niet verkeer.
Ik heb verschillende verhalen gelezen van andere leden over haar transplantatie.

Ik heb beetje dun haar en heb gekozen om haar transplantatie te nemen, het liefst DHI methode, dat houd in je hoef niet helemaal voor te scheren alleen bij je donorgebied.

Ik heb verschillende consultatiegesprekken gehad, bijv. bij Visus haarkliniek, Dutchhair, Hairworld Istanbul en meerdere waarvan 31 juli heb ik afspraak met Globalhair.

Visus Haarkliniek in Rotterdam
De medewerker was zeer ongeďnteresseerde dame dus het was geen arts, werd niet echt vrolijk van het gesprek en service. Verder zei ze je heb 3000 graft nodig met FUE behandeling kost je € 3000,- en met DHI methode kost je €4000,- en de artsen komen uit Turkije dus zij komen special hierheen voor de behandeling. Verder vroeg ik ook of ze foto's hebben van before en after, zij kon maar 1 foto laten zien. Zij gaf aan ja wij maken geen foto's van onze patiënten van dat willen ze niet, dus ik dacht ja dan maak je foto van hun hoofd en niet van hun gezicht toch, maar goed ze kon maar 1 foto laten zien.

Dutchhair
Ik ging van Rotterdam daarheen rijden voor 5 min ongeveer, super korte gesprek, hij ging tegen me praten als of ik een van zijn vrienden was. Ik vroeg heb ze foto's hebben before en after met DHI of FUE die pas gemaakt zijn, hij zei nee ik laat je geen foto zien je moet het gewoon vertrouwen. hij keek naar me haar hij zei ik doe geen DHI voor jou ik doe FUE en kost je €4600 euro thats it en toen ging die langzaam opstaan met andere woorden van ga weg.

Hairworld Istanbul
Via whatsapp korte gesprek gehad, hij zei wij doen FUE CT nieuwe techniek kost je €5500. Geen info, niks gelijk ging hij over de prijs praten.

Globalhair
Binnenkort heb ik een afspraak op 31 juli op hun kantoor in Nederland, om te kijken wat de mogelijkheden zijn. ik kreeg zelfde verhaal via app zoals andere leden. Dus ik hoef niet alles te herhalen iedereen kent het een beetje. Maar voor FUE behandeling zei hij €2200 ongeveer en voor de DHI is €3200 exclusief ticket.


Verder heb ik ook http://nl.cosmedica.com/ tegen gekomen, op zich duidelijk website en foto's.

Mijn vraag is heeft iemand echt goeie of slechte resultaat bij Global Hair of Cosmedica ? Mijn budget is tot rond €4000 of heeft iemand ervaring met DHI methode?
Ik ben een maand geleden bij cosmedica geweest. Serbice was top, resulaten moet ik nog even op wachten. Had ongeveer 5000 grafts
Skyman2 is offline   Met citaat reageren