Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2005, 20:39   #468
cabello
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanne
Zou het haarweb-management een aantal uitspraken kunnen doen over diverse zaken die gezegd zijn door SonofSam, die wel aantoonbaar/ wetenschappelijk gezien, betrouwbaar zijn of goed zouden kunnen kloppen?
Want er zijn heel wat mensen die bijvoorbeeld hun vitamine B6 gebruik etc.
gebaseerd hebben op zijn uitspraken.
Nu zien we nl. straks door de bomen het bos niet meer.

Het gaat dus niet meer om SonofSam op zich, maar wel om de (achtergelaten) theorieen waar mensen nu misschien hun regimen op zijn gaan baseren.
Sorry maar dit vind ik niet nodig. Hij heeft mij inderdaad ook op het idee gebracht (ik had nooit eerder van p-5-p gehoord). Maar ik heb me wel eerst verdiept in de werking en besloten het eens te proberen. Het is ten slotte een element wat ook in voedsel e.d zit.

Er worden hier op het haarweb wel meer producten en theorieën besproken zonder dat er enig bewijs is dat het iets voor je haar doet. Bepaalde shampoos of zo. Er zijn genoeg kritische leden die daar hun kanttekening bij zetten. Zo was het ook bij p-5-p. Weeg deze tegen elkaar af en maak je keuze.

Ik merk wel een gunstig effect (meer energie) en daarom blijf ik het gebruiken. Of het iets voor mijn haar doet betwijfel ik.
cabello is offline