Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2001, 00:35   #5
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Hoi Chris,
Flitslamptechniek is geen laser maar de technische details moet ik je schuldig blijven.
Een voordeel is dat het licht van de lamp een reactie veroorzaakt op het pigment in de haar, het brengt de huid geen schade toe, iets wat met laser wel gebeurt, heb ik begrepen, of de kans daarop is met laser ieder geval groter. Het flitslamp werkt niet bij mensen met blond of rood haar (vanwege het soort pigment.)
De kosten voor 5 behandelingen (= meestal voldoende voor het gezicht) bedragen fl 2500,- (resp. 700, 600, 500, 400 en 300,- voor de eerste, de tussenliggende en de laatste behandeling.(
Indien nodig krijg je nog -vaak in overleg kosteloos- een nabehandeling. Tijdens de periode dat je de behandelingen ondergaat mag je het haar allen schern (met mes of elektrisch) Dus niet epileren of harsen
Er zit zes weken tussen elke behandeling. Nadeel is dat je de huid intussen niet mag blootstellen aan zonlicht (goed beschermd in de zon mag wel) 's zomers behandeld worden is dus waardeloos. Er gaat een kosteloos intake gesprek aan je behandeling vooraf en er wordt een offerte gemaakt voor het bij jou te behandelen gebied, Daarbij hoort een gesprek met een arts en een huidtherapeute.
De behandeling wordt -soms slechts gedeeltelijk- vergoed door verschillende ziekenfondsen. Zelf ben ik dus bij Epillenium, wat gerund wordt door een vrouw die zelf aan den lijve heeft ondervonden wat het is om last te hebben van overberharing, maar de methode wordt ook toegepast in een ziekenhuis in Zwijndrecht.
Dit is veel meer "fabriekswerk''
Nou, volgens mij weet je nu alles, maar het kan zijn dat je nog meer dingen wil weten, dus...
Groeten, Wendy
Wendy is offline   Met citaat reageren