Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2009, 16:12   #424
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
even om het maar te zeggen. Ik houd dit onderwerp nauw in de gaten, omdat ik enige hoop hierin zie. Gelukkig heb ik 90% van me haar nog maar het begint dunner te worden. Dus ik wacht zowiezo af en ik geloof in geen enkel product die zegt dat je na een paar weken al resultaten ziet...vooral niet wij (mensen op haarweb). Mensen die al op een forum zitten zijn al meer ijdel dan de rest (voorbeeld met mij vrienden die zich er totaal niet mee bezig houden en al kaal of kalend zijn) of maken zich te veel zorgen dat ze kaal worden (zoals ik dus)....ik denk dat je dan minder geduld hebt zeg maar...of misschien heb ik het fout. Ik wacht zeker nog een maand of 2 en als ik dan posters zie die dan resultaten beginnen te boeken...dan ben ik er als de kippen bij!!!! Het boeit me niet of het nu 6 maanden of 12 maanden duurt voordat er weer haar bij komt...als het maar komt! Ik kan me voorstellen dat het proces gewoon een tijd duurt.

Heel veel succes voor degene die hier nu mee bezig zijn!!!! Ik hoop echt dat het gaat werken voor jullie!!!

ps. ik geloof in stamcel technologie....hopelijk vinden ze de "cure on cancer".
0416Dr is offline   Met citaat reageren