Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2014, 08:52   #188
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Hoi Ilsiepilsie, ik schrik er van als ik lees dat androcur én finasteride tegelijk worden voorgeschreven. Beide middelen zijn op zich zelf al niet van die lekkere, lichte pilletjes. Dat zal niet minder worden als ze gecombineerd worden. En heel bijzonder dat artsen zo verschillend omgaan met de doseringen, waardoor wij een soort van proefkonijnen worden. Tel daarbij op dat het inderdaad veel kostbare tijd kost om te constateren of een middel bij je aanslaat en het feestje is compleet.
Ik heb ook het liefst een pilletje om de ellende op te lossen. Ben nu dan ook aan de androcur. Merk niet zoveel haaruitval meer. Alleen blijft mijn haar een zielig bosje. Met mijn haarwerk op ziet ik er gelukkig goed uit.
De sleutel is toch (denk ik): accepteren. Maar daar worstel ik (ook) enorm mee.
Succes!
__________________
Zo'n 4 jaar last van haaruitval (ben nu 49). Op zoek naar een manier om het te accepteren. Tot die tijd aan de androcur (voorheen 1,5 jaar duta) op zoek naar de minimale dosering. En een gedeeltelijk haarwerk van echt haar dat goed bevalt.
Update: Mijn haaruitval is al geruime tijd een heel stuk minder & mijn haar is dikker geworden. Ik draag al maanden geen haarstuk meer en blijf duimen dat dat zo blijft.

Laatst gewijzigd door GHG; 21 januari 2014 om 08:55
GHG is offline   Met citaat reageren