Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2008, 13:20   #32
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
stress is een erg bepalende oorzaak voor overbeharing als er geen genetische component is. Zeker als dat ineens opkomt. Je hebt er dus alle zaak bij om je stressniveau te verminderen(zie mijn reactie op je andere discussie). Gezond eten zorgt ervoor dat je voldoende vitaminen en mineralen binnen krijgt, aangezien een aantal vitaminen en mineralen belangrijk zijn voor de aanmaak en balans van de hormoonhuishouding. Bij tekorten kan het lichaam dat dus niet zo gemakkelijk meer normaliseren, als daar dan ook nog eens stress bij komt, dan krijgt het lichaam een flinke opdoffer. Sport zorgt er over het algemeen ook voor dat stress vermindert, (lichamelijk gezien, heeft het een rustgevend effect en vermindert aanmaak van stresshormonen, blijkbaar), maar zoals met alles, met mate(6 keer in de week gaan sporten is ook niet gezond)!

laser is helaas wel een kostelijke zaak, je moet eens bij andere discussies hier rond kijken, dan kun je zo'n idee vormen, de prijs hangt af van de grootte van het behandelende gebied, en dat maal een aantal keer.

Een dermatoloog is er in ieder geval in elk ziekenhuis, als je verzekerd bent(ik weet niet hoe dat in Nederland zit), kun je dan gewoon rechtstreeks naar een ziekenhuis gaan of bellen, en een afspraak vragen met een dermatoloog, overigens heb je ook losse, dus sla er het telefoonboek eens op na.

en nogmaals vreet jezelf nu niet op!!! als een job hebben erg belangrijk voor je is, want ik me goed kan voorstellen, schrijf je in in een uitzendbureau en doe tijdelijk interimjobs of korte jobs, zodat je toch bezig bent en blijft, inkomen hebt, ..., dit kan er ook al voor zorgen dat je minder last hebt van stress, als je werkloosheid een grote oorzaak is.
Marte is offline   Met citaat reageren