Discussie: Minoxidl om de dag
Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2016, 00:13   #13
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
@TCC
Ik las een bericht van je op de andere forum, voordat ik deze las. Voordat je een middel kan beoordelen moet je deze enkele maanden hebben gebruikt (ik dacht zo'n 90 dagen).

Ik ben ook nog sceptisch over nanoxidil (120 dagen ervaring). Zover ik denk is nanoxidil dezelfde als minoxidil, maar dan een variant dat sneller intrekt en minder schilfers achterlaat. Of het ook werkelijk (veel) beter werkt dan minoxidl heb ik nog niet specifiek kunnen ervaren, ja wel prettiger, dat wel.

Als het goed is heb jij de nieuwe verbeterde formule van Spectral DNC-N?
Deze is (gelukkig voor jou!) geen bruine smurrie meer, maar doorzichtig en trekt sneller in. Bij mij zaten er een paar flesjes bruine smurrie tussen en een aantal vernieuwde versies, dus ik heb ze beide ervaren, gvd.. Is wel even flink schudden als je die bruine smurrie gebruikt. Als het flesje op is, hak ik het door tweeën en veeg ik de laatste beetje drap op mijn hoofd Is weer een dagje extra.. ..Maar de bruine smurrie is dus verleden tijd.
Hahah, het laatste gedeelte is herkenbaar. Ik vond die bruine smurrie juist plezant, deed je langer mee. Maar het leek op, en rook wel verdacht veel naar reviata haha. Heb ze dus ook beide ervaren . Ik gebruik nanox zeker een halfjaar, maar ben met alle middelen tegelijk begonnen dus of het werkt of niet kan ik niet zeggen. Ik moet ook erbij zeggen dat ik vorige maand een flinke tijd geen nanoxidil heb gebruikt omdat het op was, en toen had ik toch wel meer jeuk. Verder is het dus moeilijk te beoordelen of nanox of de minox aan het werk is. Gebruik jij het 1x of 2x per dag? En is er een plek waar dit goedkoper te krijgen is trouwens? Ik betaal ca 30-40 per flesje.
TCC is offline   Met citaat reageren