Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 15 december 2023, 13:27   #72
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Ervaringstip: Zoek leverancier die levenslange garantie geeft !

Micro Haar Pigmentatie is een prima oplossing tegen kaalheid mits je de juiste leverancier hebt.

Ik heb er ervaring mee omdat ik na vele jaren pruiken dragen het zat was en overstag ging.. En ben er ERG blij mee.

Grootste voordelen
1. je bent binnen 5 min uit de douche en gereed voor vertrek. ZAALIG..
2. je bent altijd super schoon, zonder die pruiken geur en gedoe.
3. het scheelt je jaarlijks veel kosten van pruiken onderhoud end (mits je een goede MHP hebt. Straks meer)

Nadelen
1. Is een heel kleine.. regelmatig antizonnebrand creme gebruiken voor kleurbehoud en niet vervagen.
(2. Jaarlijks flinke terugkomende kosten.. zie verder hoe aanpakken)

Wie/ welke?
Het probleem is dat je niet de pinautomaat van de pruikenwinkel wilt laten vervangen door een jaarlijkse pinautomaat van de MHP leverancier.. En helaas is dat dus vaak wél zo.. Ze beloven dat je slechts 1x per 5 jaar of geheel niet zal hoeven terugkomen, maar dat klopt dus niet.. ! Jaarlijks moet je erheen om tussen de 300 a 500 neer te tellen voor een zg touch up.. en lokken met een soms iets lagere prijs.. En dat was juist waarom je afscheid nam van de pruik..

Zeer belangrijke tip!
Neem enkel een leverancier die je na aanbrengen LEVENSLANGE GARANTIE geeft ! Maw dat je ALTIJD KOSTELOOS TERUG KAN voor een evt touch up.. Ook na 10 of 20 jaar! En DAN WEET je dat je kwaliteit hebt.. Div vallen af oa BCN, MHP Kliniek, Hair Tattoo Patrick..etc. Maar weet dat BobHair Tattoo deze garantie WEL geeft.. en dus STAAT voor hoge kwaliteit. Ook de artistieke kwaliteiten zijn belangrijk en durven met diepere inhammen etc.

Heb geen aandelen of belang bij, maar geef deze ervarings tips graag mee.

En als je geen moeite hebt met hun jaarlijkse pinautomaat-functie dan uiteraard prima de rest.. want de andere voordelen van vrijheid blijven allemaal overeind..!

Zelf zou ik zeggen investeer ergens waar je een hoge aanvangsbedrag betaalt en die je levenslange garantie geeft!

Laatst gewijzigd door Haired; 15 december 2023 om 13:30
Haired is offline   Met citaat reageren